PRZEPIĘKNY EVENT I NATURE BOX

 
Hej kochani! Nie wiem, dlaczego tak długo zbierałam się do tego, by ponownie ruszyć z blogiem, nie będę ukrywać, że systematyczność to moja słaba strona i to oczywiście kuleje. Tym razem postanowiłam sobie nie obiecywać kompletnie nic. Wiem, że to da mi większą motywację do działania niż presja, że post musi być tego i tego dnia. Bardzo lubię pisać, w głowie kłębi mi się mnóstwo pomysłów na posty - dlatego czas w końcu przestać tylko gadać, a zacząć przekładać te słowa w czyny. Nie wiem, czy lubicie relacje z eventów - ja szczerze mówiąc bardzo. Zanim zaczęłam na takie chodzić to zawsze z ogromną ciekawością oglądałam wszystkie filmy i zdjęcia. Nawet nie wiecie, jaki to dla mnie zaszczyt, że mogę być na takim wydarzeniu i poznawać markę od podstaw, poznawać jej filozofię i zobaczyć czy się z nią utożsamiam. Tydzień temu miałam okazje uczestniczyć w przepięknym spotkaniu w fantastycznym miejscu w Warszawie, które polecam wam odwiedzić na pyszną kawę i śniadanie - Pokój na lato. Jeśli śledzicie mnie na instagramie, już dobrze wiecie, o jakim wydarzeniu mówię. Mianowicie do polskich sklepów niebawem trafi nowa marka NATURE BOX.

Nature Box to marka, w której asortymencie znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów. Kosmetyki są w 100% naturalne, pozyskiwane z naturalnie tłoczonych olejów z orzechów i owoców. W gamie marki znajdziemy linie z awokado, macadamią, kokosem, morelą i migdałem.

Jeśli chodzi o mnie to miałam okazje testować linię z awokado i morelą. Już na samym początku produkty oczarowały mnie swoim opakowaniem, przepiękny design, kolory, które zwracają uwagę na półkach sklepowych i wołają weź mnie. Jednak najważniejsze jest to co znajdziemy w środku. I tam dopiero miło się zaskoczyłam. Po pierwsze - zapach. Nieziemski, taki do którego szybciutko chce się wrócić i już nigdy się z nim nie rozstać. Nie jestem osobą bardzo wymagającą w kwestii szamponów czy też żeli pod prysznic, rzeczą, którą oczekuję od tych produktów to to, aby moja skóra pięknie pachniała a moje włosy były świeże i lśniące i wszystkie moje wymagania zostały spełnione. I, mimo że tak jak mówiłam wcześniej nie przywiązywałam większej wagi do tego typu produktów - tak w tej marce jest coś, co mnie urzeka i chce do niej wracać. Dlatego to naprawdę miłe, że mogłam uczestniczyć w wydarzeniu i patrzeć na to, jak Nature Box stawia pierwsze kroki i się rozwija. A co najważniejsze - bez żadnych wyrzutów sumienia i z czystym sercem mogę wam ją polecić. Jeśli spróbujecie albo może już próbowaliście to dajcie znać w komentarzach, będzie mi bardzo miło. Tymczasem ja się z wami żegnam, zostawiam was z fotorelacja z eventu.

sukienka FASHION NOVA I buty TAMARIS 
*Wszystkie opinie zawarte w notce są moimi własnymi

11 komentarzy:

  1. Fajnie,ze wreszcie dodałaś cos na bloga. Fajny event,piękne zdjęcia ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny klimat! Chyba nie wyszłabym stamtąd bez miliona zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale przekonałaś mnie argumentem dotyczącym zapachu, bo sama uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki. Z miłą chęcią poznam ich asortyment i może wybiorę coś dla siebie. Piękne zdjęcia - chociaż u Ciebie są one normą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwój tej marki zapowiada się bardzo ciekawie, co widać już po evencie. Bardzo przyjemna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa marka, ładna sukienka

    www.emi-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojnie tylko Ty masz problem z systematycznością. Życzę Ci powodzenia w ponownym prowadzeniu bloga. Nature box są świetne polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  9. CUD: Nazywam się Joan Porras. Chcę opowiedzieć tutaj swoją historię o tym, jak dr Ogundele sprowadził dla mnie męża swoim zaklęciem w ciągu 24 godzin, a zaklęcie jest nieszkodliwe. Wszędzie szukałem pomocy, ale tylko dr Ogundele był w stanie pomóc. Skontaktowałem się z kimś, komu wcześniej pomagał w Internecie. Jeśli potrzebujesz pomocy, radzę napisać do niego, jeśli potrzebujesz pomocy za pośrednictwem WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Powiedziałem mu, że podzielę się z nim dobrymi wieściami, jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest moje świadectwo o dobrej pracy dr Fasoyi, który mi pomaga, jestem Albert Grace z Północnej Karoliny w USA Przepraszam, że umieściłem to w sieci, ale będę musiał to zrobić, na początku mój mąż dał mi wszystkie znaki że miał romans, ale zdecydowałem się żyć i ignorować je wszystkie, ostatnio źle traktuje mnie i przestał okazywać mi dużo miłości i uczucia, jak to zwykle robił, narzekałem i wyjaśniłem mu wszystko, a on powiedział mi, że wszystko będzie dobrze, aż pewnego dnia zobaczyłem go w naszym łóżku jako kolejną kobietę, to doprowadziło do naszego zerwania, chociaż tak bardzo go kocham, Jestem tutaj, aby zrobić dobry komentarz na temat tego najlepszego na świecie rzucającego zaklęcia, który przywiózł mojego byłego męża, który odszedł przez 3 lata, w końcu spotkałem tego człowieka o imieniu Dr Fayosa na blogu ze świadectwami opublikowanym przez jednego z jego klientów, który pomógł mi z podobnym problemem ze mną, skontaktowałem się z nim i zrobiłem wszystko, czego wymagał, a po zaklęciu mój mąż wrócił do mnie i oboje jesteśmy szczęśliwi do dziś, chcę tylko podziękować temu t bezlitosny i szczery rzucający zaklęcia, proszę pana, wszystko, co mi powiedziałeś, spełniło się i dziękuję, doktorze Fayosa, chcę powiedzieć wszystkim, którzy szukają rozwiązania swojego problemu, radzę uprzejmie skonsultować się z tym rzucającym zaklęcia, on jest prawdziwy i potężny, cokolwiek powie rzucający zaklęcia, to się stanie, ponieważ wszystko, co powiedział mi rzucający zaklęcia, spełniło się. Możesz uprzejmie skontaktować się z nim przez jego e-mail: Fayosasolusionhome@gmail.com lub bezpośrednio na Whatssapp +2348151918774

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KRZECZAA blog I , Blogger