75 komentarzy:

  1. inspirująco na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No parę ciekawych propozycji jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna lista, zdecydowanie must-have :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny niezbędnik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja szafa głównie opiera się na klasycznych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie trzeba je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się. Zdecydowanie niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło się czyta i ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość mam w swojej szafie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, zdecydowanie dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, wszystko powinno być w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście mam taki niezbędnik w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na klasykach można zbudować na prawdę ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. warto polować na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna kolekcja, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. klasyki zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez bardzo lubię jeansy, nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna lista. Mam chyba wszystko w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam większość, trochę brakuje ale już niedługo uzupełnię resztę rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja te buty bardzo bym chętnie przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  23. ramoneska to mój must have!

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie wiekszość rzeczy to podstawa! Nie wyobrażam sobie bez nich szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadam się z Twoją lista w 100 %. Uwielbiam taki styl, zestawienie kolorystyczne i fasonowe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko super pasuje :) Gratuluję gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bez Jeansów i takiej kurtki nie ma dla mnie szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście, wszystko co niezbędne. Nie wyobrażam sobie mojej szafy bez tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z tą listą, każda z wymienionych rzeczy jest tak bardzo przydatna i uniwersalna, że zdecydowanie obowiązkowa w każdej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasyczne rzeczy ponadczasowe i zawsze się obronią. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgadzam się w 100%, jednak nie posiadam wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja szafa tyle nie zmieści :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko mam, więc jak najbardziej się zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. można powiedzieć, że się zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie jestem w stanie nic zmienić lub dodać w do listy. wszystko co najważniejsze już zawarłaś :) super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko co potrzebne i ponadczasowe zostało wypisane :) Popieram!

    OdpowiedzUsuń
  37. Do listy dopisałabym tylko czarne klasyczne converse :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna lista, część z tych ubrań sama posiadam

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę kilka potencjalnych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nazywam się Ken Strickland. Moja rada skierowana jest do każdego, kto jest przygnębiony emocjonalnie lub ma podobny problem z relacjami, aby skontaktować się z Dr Ogundele, ostatecznym rzucającym zaklęcia za pośrednictwem swojego e-maila: (ogundeletempleofsolution@gmail.com). 0r WhatsApp lub Viber Czatuj z nim na (+27638836445). Ten człowiek jest bardzo potężny, przywrócił mojego męża w ciągu 24 godzin swoimi mocami.

    OdpowiedzUsuń
  42. Love all these outfit styles! Each outfit is well matched with a shoulder bag! So nice!

    OdpowiedzUsuń
  43. Profesjonalne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  44. No powiem szczerze, że zestawienie jest bardzo dobrze przygotowane! Mam w szafie każdą z pozycji

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KRZECZAA blog I , Blogger