5 MIEJSC W WARSZAWIE GDZIE ZJESZ PYSZNE ŚNIADANIE




Hej kochani! Dziś po wielu waszych wiadomościach i prośbach stworzę mały spis moich ulubionych miejsc które oczarowują mnie za każdym razem nie tylko swoim pysznym jedzeniem, ale także klimatem. Nie ukrywam, że śniadanie to mój ulubiony posiłek dnia i najchętniej udaje się do knajpek właśnie na nie. W Warszawie nie brakuje miejsc gdzie zjecie pyszny i pożywny posiłek ale te miejsca wydają mi się wyjątkowe. Nie przedłużając - zaczynamy:


1. BYĆ MOŻE - Restauracja znajdująca się niedaleko Placu Unii i Placu Zbawiciela, tak więc prawie w samym centrum Warszawy. Zjecie tutaj przede wszystkim przepyszne jajka po benedyktyńsku i kanapki z awokado i łososiem. Miłośnicy słodkich śniadań nie zawiodą się, znajdziecie przepyszne tosty z pomarańczą i cynamonem albo owsiankę z owocami. Ja zawsze chętnie wybieram się tam, gdy wiem, że muszę popracować. Zabieram ze sobą laptopa i delektuje się pysznym śniadaniem. Wtedy praca nie wydaje mi się taka straszna. Jest to też super miejsce na spotkania z przyjaciółmi. Wnętrze jest bardzo ciepłe, ma swój niepowtarzalny klimat. Ceny za śniadanie wahają się miedzy 15 a 25 złotymi.

 2. WERANDA - Weranda znajduje się w Hali Koszyki. Szczerze uwielbiam to miejsce. Jeszcze nigdy będąc tam nie zawiodłam się. Jedzenie jest zawsze świeże, pyszne i pięknie podane. Nie oszukujmy się - jemy także oczami więc sposób podania dań jest również bardzo istotny. Napijecie się tutaj również przepysznej kawy, latte z puszystą pianką zdecydowanie wygrywa. Jeśli pytalibyście się o moje rekomendacje to polecam Pancake's z owocami, croissanta z krewetkami i jajka po benedyktyńsku. Ceny wahają się od 15 do 30 zł.


3. BUŁKĘ PRZEZ BIBUŁKĘ - To chyba miejsce w którym najczęściej bywam na śniadanie. Bułkę przez Bibułkę znajdziecie aż w 3 lokalizacjach w Warszawie. Na Saskiej Kępie, Mokotowie oraz samym Centrum Warszawy (na ulicy Chmielnej). Za każdym razem gdy tu bywam mam wielki dylemat co wybrać ponieważ każda pozycja z menu jest po prostu przepyszna. Jestem pewna, że większość z was zna to miejsce ale nie mogło go tu zabraknąć. Czułabym wielkie wyrzuty sumienia gdybym o nim nie wspomniała. Ceny zaczynają się tutaj od 10 złotych do mniej więcej 22.


4. EDEN - Niedawno otwarte miejsce które będzie idealne dla wegan, ale nie tylko. Ja osobiście nie jestem weganką ale uwielbiam próbować nowych smaków i tutaj zdecydowanie takie znalazłam. Nigdy w życiu nie zachwycałam się tak owsianką. Do tej pory jej smak chodzi mi po głowie i nie mogę się już doczekać kiedy znowu się tam wybiorę. Dodatkowo miejsce to znajduję się w pięknym otoczeniu, znajdziecie tam szklarnie pełną przepięknych roślin. Więc jeśli jesteście fanami zieleni to na pewno to miejsce dla was. Ceny rozpoczynają się od ok. 20 zł.


5. FLAMING&CO - To też miejsce którego nie mogło zabraknąć w moim zestawieniu. Jedno z bardziej czarujących miejsc w całej Warszawie. Przepiękne wnętrze, przepiękny ogród który w zależności od pory roku ma swój niepowtarzalny klimat. Miejsce to nie należy do najtańszych jednak wynagradza to jakością obsługi i jedzenia, które jest po prostu przepyszne. Co więcej jeśli jesteście instagramowymi freak'ami tak jak ja to miejsce idealnie dla was. Zdjęcia wychodzą tu bajecznie. Moim faworytem jest tost z awokado i jajkiem poche. Ceny wahają się od 25 do 35 zł.

9 komentarzy:

  1. nie znam żadnego, będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  4. O MÓJ BOŻE!!! To z pewnością szokujące i prawdziwe świadectwo życia ... Nazywam się Doretta Allison. Odwiedziłem forum tutaj w Internecie w dniu 20 marca 2020 r. I widziałem cudowne świadectwo tego potężnego i wielkiego rzucającego zaklęcia, zwanego DR OGUNDELE, na forum udostępnionym przez inną kobietę. Nigdy w to nie wierzyłem, ponieważ nigdy nie słyszałem ani nie nauczyłem się czegokolwiek o magii lub zaklęciach wcześniej. Żadna dusza nie byłaby w stanie wpłynąć na mnie o magicznych zaklęciach, dopóki DR OGUNDELE nie zrobi tego dla mnie i nie przywróci mi małżeństwa z 8 lat rozpadu i przyprowadzi męża z powrotem do mnie w ciągu 24 godzin, kiedy czytałem o nim wcześniej w Internecie, zrobił to samo dla mnie. Byłem naprawdę zdziwiony i zszokowany, gdy mój mąż ukląkł błagając o wybaczenie i bym go przyjął z powrotem .. Jestem naprawdę niski wyrażeń, i nie wiem, jak bardzo mogę przekazać wam moje uznanie DR OGUNDELE, jesteście Bogiem posłanym do mnie i całej mojej rodziny. A teraz znów jestem radosną kobietą. Zgodziłem się z nim, aby dzielić się jego nazwiskiem na każdym forum, dlatego dzielę się tym świadectwem tutaj, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy w skontaktowaniu się z Dr Ogundele z WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywam się Ken Strickland. Moja rada skierowana jest do każdego, kto jest przygnębiony emocjonalnie lub ma podobny problem z relacjami, aby skontaktować się z Dr Ogundele, ostatecznym rzucającym zaklęcia za pośrednictwem swojego e-maila: (ogundeletempleofsolution@gmail.com). 0r WhatsApp lub Viber Czatuj z nim na (+27638836445). Ten człowiek jest bardzo potężny, przywrócił mojego męża w ciągu 24 godzin swoimi mocami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oto moje świadectwo:
    Nazywam się Betty Oxlade i chcę tutaj podzielić się moją prawdziwą historią życia, w jaki sposób odzyskałam męża z pomocą dr. Ogundele, wspaniałego rzucającego zaklęcia, który w ciągu 24 godzin sprowadził dla mnie mojego męża swoimi mocami. Ma rozwiązanie wszelkich problemów, jeśli potrzebujesz pomocy, możesz skontaktować się z nim za pomocą jego WhatsApp: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Jest w 100% prawdziwy i potężny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo szczęśliwy, mogąc podzielić się tym moim fantastycznym świadectwem. Moje życie całkowicie się zmieniło w ciągu 48 godzin. Widzę siebie w lustrze i uśmiecham się. Po raz pierwszy od wieków ufam sobie i swoim umiejętnościom. Mam męża z powrotem w moim życiu z pomocą dr Adeleke. Powiedział przepraszam po 24 godzinach, kiedy zaklęcie zostało stworzone. Powiedział, że zdał sobie sprawę, że tak naprawdę nigdy nie chciał się rozstać; nie mógł znieść emocjonalnego bagażu, który nosiłem cały czas. Powiedział, że myślał, że ma negatywny wpływ na moje życie i pomyślał, że najlepiej będzie odejść. Powiedział, że to trudne, że cały czas mówiłem o przeszłości. Oboje sobie wybaczyliśmy. Mam w kieszeni pieniądze, które nareszcie są moje. (Otrzymałem czek z odszkodowaniem i powiedziano mi, że minęły miesiące. Jestem żywym dowodem na to, co może zrobić dr Adeleke. Bardzo dziękuję dr Adeleke za cudowną rzecz, którą zrobiłeś w moim małżeństwie. Jestem teraz taka szczęśliwa. Z Twoja pomoc, oboje byliśmy w stanie zobaczyć i mówić prawdę do siebie nawzajem. Nigdy nie sądziłem, że zaklęcie może pomóc parze, zanim będę bardzo zadowolony, że mogę się z tobą skontaktować i zainicjować to wszystko. Każdy, kto ma problemy w związku, może skontaktować się z dr Adeleke .
    E-mail: aoba5019@gmail.com
    Zadzwoń / numer Whatsapp: +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam wszystkich, jestem LARA COLEMAN z Bronxu w Nowym Jorku w Stanach Zjednoczonych. Chcę, aby wszyscy wiedzieli, jak bardzo jestem wdzięczny za przywrócenie mojego małżeństwa z pomocą rzucającego zaklęcia dr Ibinoba. Jest wspaniały i wyjątkowy, poznałem go online i powiedziałem mu o swoich problemach, a następnie rzucił zaklęcie miłosne, które przywróciło mi mojego męża po tym, jak oszukiwał i chciał rozwodu po 3 latach naszego małżeństwa. Dr Ibinoba jest po to, aby odpowiedzieć na twoje problemy w związku i inne ludzkie działania, takie jak:
    1. Przywrócenie do ciebie byłego kochanka.
    2. Zaklęcie, aby wygrać na loterii.
    3. Leczy wszystkie rodzaje chorób człowieka.
    4. Rzucił zaklęcie, aby znaleźć dobrą pracę z wysokimi dochodami.
    5. Rzucił zaklęcie ciąży (płodność robaka)
    6. Rzucił zaklęcie promocji w twoim miejscu pracy.
    7. Rzucił zaklęcie ochrony itp.
    Skontaktuj się z nim bezpośrednio na jego WhatsApp pod numerem +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KRZECZAA blog I , Blogger