TOP 5: Ulubione seriale stycznia


Jeszcze niedawno seriale były dla mnie okropną stratą czasu, od kiedy posiadam konto na netflixie diametralnie zmieniłam zdanie. Nie ma nic lepszego niż odcinek ulubionego serialu na odprężenie po ciężkim tygodniu. Czasami potrafią mnie tak wciągnąć, że jestem w stanie w ciągu jednego dnia obejrzeć cały sezon, co prawda nie codziennie mogę sobie na to pozwolić, ale zdarzało się. Często też zadajecie mi pytania apropo moich ulubionych seriali - dlatego postanowiłam co jakiś czas zrobić wpis o moich ulubionych i polecanych serialach. Dziś chciałabym podzielić się z wami 5 które obejrzałam w ostatnim czasie i totalnie mnie pochłonęły. A więc...zaczynamy.

1. Dynastia - Osoby, którym brakuje czegoś w stylu "Plotkary" na pewno zadowolą się tym rebootem znanego już wcześniej serialu "Dynastia". Przepych, pieniądze, przepiękne stylizacje - tak w trzech słowach można opisać nowe losy rodziny Carringtonów. Mimo że serial nie jest najwyższych lotów, to niesamowicie wciąga i chce się go oglądać więcej i więcej. Ja pierwszy sezon pochłonęłam dosłownie jednym tchem. Możecie obejrzeć go na Netflixie, dla fanów mam dobrą wiadomość - została potwierdzona informacja o trzecim sezonie serii.

2. Bodyguard - Coś zupełnie innego, zazwyczaj nie lubię się w takich produkcjach, jednak bardzo się cieszę, że zdecydowałam się go obejrzeć. Serial opowiada o żołnierzu, który powraca z wojny w Afganistanie i zostaje przydzielony jak ochroniarz brytyjskiej minister spraw wewnętrznych. Trzyma niesamowicie w napięciu, momentami wbija w fotel. Serial ma 6 odcinków, przez co się nie nudzi, nie ma niepotrzebnych wątków i każda minuta jest bardzo przemyślana. Ja momentami czułam się jakbym sama przeżywała to, co dzieje się w danej chwili na ekranie. Uważam, że jest to jedna z obowiązkowych pozycji Netflixa.

3. Seria niefortunnych zdarzeń - Czy komuś muszę przedstawiać ten tytuł? Chyba każdy z nas słyszał chociaż raz o książce czy chociażby filmie z Serii niefortunnych zdarzeń. Ta produkcja zawsze będzie kojarzyć mi się z dzieciństwem, mam do niej ogromny sentyment. Serial opowiada o trójce rodzeństwa, którzy po stracie rodziców trafiają w ręce hrabi Olafa, który chce przejąć ich majątek a dzieci robią wszystko by oswobodzić się z jego rąk. Troszkę obawiałam się, że nic nie przebije świetnej kreacji hrabi Olafa, w którą wcielił się w filmie Jim Carey, jednak Neil Patrick Harris (znany jako Barney z kultowego serialu Jak poznałem waszą matkę) poradził sobie doskonale. Serial jest przesadzony, groteskowy, ale przez to po prostu genialny i jedyny w swoim rodzaju.

4. Przyjaciele z uniwerku
- Na ten serial trafiłam zupełnie przypadkiem, gdy z braku laku zaczęłam przeglądać co innego Netflix ma mi do zaoferowania. Do obejrzenia zachęciły mnie dwie rzeczy - po pierwsze długość trwania odcinków, mają zaledwie 30 minut, a ja czasem bardzo lubię obejrzeć coś krótkiego, a po drugie znane mi już twarze, które występowały w innych znanych mi serialach. Głównym wątkiem tego serialu są tajemnice, każdy z przyjaciół ma przed sobą jakąś zatajoną prawdę, której boi się i nie chce wyjawić. Jest to serial komediowy, z dość fajnym poczuciem humoru, bo momentami płakałam ze śmiechu. Nie jest może to rewolucyjna produkcja, o której będzie się mówiło latami, jednak bardzo polecam, na rozluźnienie będzie idealna.

5. The good doctor - Najlepsze zostawiłam na koniec. Na pewno każdy z was oglądał chociaż jeden odcinek Dr.Housa - jego twórca zdecydował się na kolejny medyczny serial, tym razem o lekarzu, który podejmuje się pracy w jednym z najlepszych szpitali, jednak choruje on na autyzm. Jest to serial, który nie przyjął się tak dobrze, jak Dr.House, a szkoda. Oprócz niezwykle trudnych medycznych przypadków poruszane jest wiele współczesnych problemów takich jak rasizm, molestowanie w pracy czy też homoseksualizm i to, że dokładnie tak jak w życiu codziennym - nie wszystko kończy się happy endem. Postać głównego bohatera od razu bardzo mnie urzekła i szczerze mówiąc - po prostu skradła moje serce. Jestem pewna, że jeśli dacie się namówić na obejrzenie tego serialu to nawet najtwardszym osobom nie raz, i nie dwa w oku zakręci się łezka. Bez wątpienia można się wzruszyć i bardzo przywiązać się do głównych bohaterów i mocno im kibicować. Niestety serial nie jest dostępny na netflixie, ale emitowany jest w każdy czwartek na antenie TVP2.

27 komentarzy:

  1. Interesujące propozycje. Sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpatrzę sobie the good doctor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ich nie oglądałam. Nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zbieram się do obejrzenia good doctor i bodyguarda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wszystko znam, chętnie nadrobię good doctor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa sezony dynastii obejrzane w przeciągu dwóch tygodni a teraz czekam na kolejny odcinek. Przy dziecku i pracy zrobiłam wyczyn. Wciągnęła mnie bardzo. Ale nie mogę się doczekać już kolejnego sezonu Lucyfera ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic z tego nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  8. good doctor - oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nic nie widziałam z tej listy

    OdpowiedzUsuń
  10. Dynastia świetny serial i wciągający.

    OdpowiedzUsuń
  11. The good doctor fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bodyguard jest świetny. Chociaż podchodziłam do niego bardzo sceptycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja teraz oglądam lucyfera �� Good doctor mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  15. Obejrzałam już większość i jestem ciekawa kolejnych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie zaczęłam 'good doctor'

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy spodoba mi się Bodyguard

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę w końcu się zabrać za bodyguarda

    OdpowiedzUsuń
  19. oglądałam wszystkie i uwielbiam wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bodygard to mój ulubiony serial :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie mieszkamy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KRZECZAA blog I , Blogger