MUST HAVE LISTOPAD



Hej kochani!
Stwierdziłam, że fajną opcją byłaby notka MUST HAVE - czyli to co w obecnej chwili najbardziej chciałabym sobie kupić. Są to nowości które zostały wypuszczone niedawno na rynek ale też rzeczy które od dawna mi się podobają i cały czas na nie poluję. Lubicie tego typu notki? Dajcie znać w komentarzu co sądzicie a ja tymczasem przechodzę do sedna.

1. Spódnica plisowana ZARA - totalnie oszalałam na punkcie długich plisowanych spódnic, mam już kilka w swojej szafie, jednak zazwyczaj stawiałam na jednokolorowe. Tym razem zakochałam się w tej z Zary z szalonym printem. Uważam, że jest to taki typ ubrania, do którego wystarczy ubrać czarny sweter, a i tak będzie robił ogromną robotę.

2. Perfumy Guerlain, Aqua Allegoria Passiflora - Zapach, który uwiódł mnie od pierwszego powąchania. Jedyny fakt, który powstrzymuje mnie od jego kupienia to, to, że mam kilkanaście innych flakonów perfum i nie jestem w stanie ich wszystkich zużyć.

3. Sweter Mle Collection - Stronę internetową sklepu Kasi Tusk odwiedzam wręcz notorycznie. Jej ubrania trafiają w mój gust w 100%, są bardzo basicowe i klasyczne. Myślę, że na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się w lepszy gatunkowo sweter. Szkoda tylko, że jak tylko pojawia się w sklepie to w okamgnieniu jest wyprzedany :(

4. Matowa szminka Chanel Rouge Allure Ink w kolorze 140 - piękny nudziakowy kolor, którego zdecydowanie brakuje mi w mojej kolekcji szminek. Nigdy też nie miałam żadnego kosmetyku z marki Chanel i byłaby to idealna okazja do przetestowania jej.

5. Body w zwierzęcy print
ZARA - świat mody opanował zwierzęcy print, czy to panterka, czy też wężowa skóra. Ja podchodzę do tego trendu z dużą rezerwą, jednak to body bardzo wpadło mi w oko. Do tego jest w pięknym czerwonym kolorze, w którym ja czuje się rewelacyjnie.

6. Paleta The new nude Huda Beauty - Przepiękna paleta, która idealnie nadaje się do codziennych makijaży. Wydaje mi się, że będzie ona idealna dla osób, które dopiero zaczynają zabawę z makijażem, kolory są tak neutralne, że nie da sobie nimi zrobić krzywdy. Jedyny minus to bardzo wysoka cena.

Dajcie znać jakie są wasze must have.
Buziaki,

Krzeczaa




10 komentarzy:

  1. Super wpis! Byłoby jeszcze lepiej gdybyś mogła podlinkować te przedmioty :) u mnie must have listopada to ciepły kocyk, dobra książka kryminalna i dobra herbatka na zimne wieczory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, plisowana spódnica to zdecydowanie listopadowy must have! <3
    Kolorystyka zaprezentowanej paletki totalnie mnie zauroczyła.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka z Hudy jest cudowna chciałabym ją mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zachęciłaś mnie tym zapachem i sam flakonik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się marka Kasi, kupiłabym od razu kilka rzeczy... gdybym mogła! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna spódnica, te plisy i wzór... :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo moje ulubione perfumy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka fajnie wygląda. Ubrania nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KRZECZAA blog I , Blogger