I'm in love with... / DKNY, ORGINS, SMASHBOX, YSL & MORE /


Hej! W dzisiejszym poście nie będę przedłużać - od razu przejdę do sedna notki. Jest wiele produktów które lubię bądź uwielbiam, ale mam kilka takich kosmetyków do których za każdym razem wracam. Jestem przekonana, że macie dokładnie tak samo. Mam dziś dla was zestawienie kilku produktów, które są moimi absolutnymi ulubieńcami i jeśli którykolwiek z nich by mi się skończył to na pewno sięgnęłabym po kolejne opakowanie. 


1. Podkład Yves Saint Laurent All Hours - Absolutny numer 1 wśród podkładów. Moja skóra jest bardzo wymagająca, po wielu przejściach i niestety pełna blizn. Uwierzcie, że przetestowałam już ich tyle, że nie jestem w stanie zliczyć. Żaden podkład nie wyglądał tak dobrze, jak właśnie ten. Piękny kolor, który wtapia się w skórę przez co jeszcze lepiej dopasowuje się do karnacji. Nie podkreśla niedoskonałości, rozszerzonych porów ani innych nieprzyjacieli których za wszelką cenę chcemy ukryć. Wiem, że cena jest powalająco wysoka jak za podkład ale uwierzcie mi - jest tego wart. Właśnie kończę drugie opakowanie i na pewno zakupię kolejne.



2. Smashbox The Cali contour - Nie jestem masterem konturowania, do Kim Kardashian mi daleko jednak z tą paletą wszystko stało się dużo łatwiejsze. Wszystko rozprowadza się i rozciera w piękną chmurkę, nie zostawia brzydkich plam mimo bardzo wysokiej pigmentacji. Kolory świetnie się sprawdzają, nawet dla tak zwanych "córek młynarza". Nawet jeśli się nie malujecie się mocno to wystarczy, że lekko muśniecie buzie bronzerem i ocieplaczem i cera wygląda na zdrową i promienną. Róż nie od razu skradł moje serce, dopiero po czasie przekonałam się do niego i od tamtego momentu używam i nie umiem się z nim rozstać. Mam tylko nadzieję, że nie jest to edycja limitowana bo w innym przypadku będę musiała zaopatrzyć się w następną sztukę...


3. DKNY Nectar Love - Jeśli chodzi o perfumy to wiele zapachów bardzo mi się podoba, z wieloma mam miłe wspomnienia ale ten jest wyjątkowy. Za każdym razem gdy go używam na mojej buzi pojawia się uśmiech od ucha do ucha. Przepiękna kompozycja kwiatowo-miodowa, wydawałoby się że idealna na lato, ale moim zdaniem właśnie jest to zapach na piękną złotą jesień. Piękny, ciepły i otulający. Jest to mój drugi flakon, na pewno nie ostatni.


 4. Benefit Ka Brow & Gimmi brow - Jakieś 3 lata temu pierwszy raz pomyślałam o tym, że czas ogarnąć swoje brwi, panowała wtedy moda na bardzo wyrysowane i instagramowe brwi a moje żyły swoim życiem. I wtedy pierwszy raz usłyszałam o serii Benefitu do brwi, poszłam do Sephory i od tamtego czasu przepadłam. Testowałam wiele rzeczy do brwi ale zawsze i tak wracam do Benefitu. Te produkty są po prostu niezastąpione.

5. Artdeco High Precision Liquid LinerEye-liner - jeśli śledzicie mnie na instagramie to na pewno wiecie, że moją piętą Achillesową jest kreska na oku, wspominałam o tym nie raz i nie dwa. Ostatnio jednak postanowiłam się przełamać i w końcu się nauczyć. I wiecie co? Udało mi się. Ale na pewno w tym bardzo pomógł mi dobry eyeliner. Ten z artdeco jest po prostu świetny. Jest mega cieniutki i bardzo precyzyjny. Nadaję się zarówno dla początkujących, jak i dla wprawionych. Wydaje mi się, że Artdeco jest jedną z firm która nie jest wystarczająco doceniana a ma w swoim asortymencie wiele perełek.


6. Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer - Tak naprawdę to moje niedawne odkrycie. Na pewno znacie jeden z bestsellerowych podkładów Estee Lauder Double Wear, miałam okazje go przetestować razem z korektorem z tej samej serii. I o ile podkład bardzo mi się podobał ale miałam do niego kilka zastrzeżeń tak korektor jest po prostu niezniszczalny. Nie wyobrażam sobie makijażu bez jego użycia. Nie wysusza, przepięknie kryje, nie roluje się, moim zachwytom nad nim naprawdę nie ma końca. Wydaje mi się, że to kolejny kosmetyk który jest bardzo niedoceniany a zdecydowanie zasługuje na duży rozgłos.


7.  Origins Clear Improvement Charcoal Honey Mask - Tu miałam dość spory problem, bo marka Origins jest moim zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o pielęgnacje. I szczerze? Nie wiedziałam jaki JEDEN produkt mogłabym wam pokazać bo takich których kupiłabym w ciemno jeszcze raz jest zdecydowanie więcej (między innymi zielona maska nawilżająca, krem pod oczy z serii Gizing, maska oczyszczająca ze smoczym owocem) ale ta maska ma jedną rzecz która przeważyła o tym, że to właśnie ją wybrałam. Jednym z jej składników jest miód. Jak mogliście już zauważyć wyżej uwielbiam zapach miodu i uwielbiam go w kosmetykach. Maska oczyszcza naszą skórę i pozbywa się z toksyn. Po niej nasza buzia jest promienna, napięta i nawilżona. Ubóstwiam ją i z ręką na sercu jestem pewna, że każdy z was po jej użyciu zostałby z nią na dłużej.

Dajcie znać jakiego kosmetyku nie może zabraknąć w waszej kosmetyczce!
Buziaki i do następnej notki.

Krzeczaa

14 komentarzy:

  1. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

      Usuń
  2. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, jestem Maria Anarbe. Po wieloletnim związku z mężem zerwał ze mną. Zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, aby go przywrócić, ale wszystko poszło na marne, tak bardzo go pragnąłem z powodu miłości, jaką do niego miałem, błagałem go ze wszystkim złożyłem obietnice, ale on odmówił. Wyjaśniłem mój problem mojej przyjaciółce, a ona zasugerowała, że ​​powinienem raczej skontaktować się z rzucającym zaklęcia, który mógłby mi pomóc rzucić zaklęcie, by go przywrócić, nie miałem wyboru, jak tylko spróbować. Wysłałem wiadomość do casteromoogon zaklęcia, a on zapewnił mnie, że nie ma problemu i że wszystko będzie dobrze przed upływem trzech dni. Rzucił czar i, co zaskakujące, drugiego dnia zadzwonił do mnie mój mąż. Byłem tak zaskoczony, że odebrałem połączenie i powiedział tylko, że jest mu tak przykro z powodu wszystkiego, co się wydarzyło, że chciał, żebym do niego wrócił. Powiedział też, że bardzo mnie kocha. Byłam bardzo szczęśliwa i poszłam do niego, dlatego znów zaczęliśmy szczęśliwie żyć razem. E-mail osób rzucających zaklęcie to omooguntempleofanswer@gmail.com. Możesz wysłać mu wiadomość e-mail, jeśli potrzebujesz pomocy w związku lub innej sprawie. Lub WhatApp go na +2348149416142

    1) Zaklęcia miłosne
    2) Zaklęcia utraconej miłości
    3) Czary Rozwodowe
    4) Zaklęcia małżeńskie
    5) Zaklęcie Wiążące.
    6) Czary rozpadu
    7) Wygnaj byłego kochanka
    8.) Chcesz otrzymać awans w swoim biurze / w loterii
    9) chcesz zaspokoić swojego kochanka
    Skontaktuj się z tym wspaniałym człowiekiem, jeśli masz problem z trwałym rozwiązaniem
    przez omooguntempleofanswer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, jestem Maria Anarbe. Po wieloletnim związku z mężem zerwał ze mną. Zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, aby go przywrócić, ale wszystko poszło na marne, tak bardzo go pragnąłem z powodu miłości, jaką do niego miałem, błagałem go ze wszystkim złożyłem obietnice, ale on odmówił. Wyjaśniłem mój problem mojej przyjaciółce, a ona zasugerowała, że ​​powinienem raczej skontaktować się z rzucającym zaklęcia, który mógłby mi pomóc rzucić zaklęcie, by go przywrócić, nie miałem wyboru, jak tylko spróbować. Wysłałem wiadomość do casteromoogon zaklęcia, a on zapewnił mnie, że nie ma problemu i że wszystko będzie dobrze przed upływem trzech dni. Rzucił czar i, co zaskakujące, drugiego dnia zadzwonił do mnie mój mąż. Byłem tak zaskoczony, że odebrałem połączenie i powiedział tylko, że jest mu tak przykro z powodu wszystkiego, co się wydarzyło, że chciał, żebym do niego wrócił. Powiedział też, że bardzo mnie kocha. Byłam bardzo szczęśliwa i poszłam do niego, dlatego znów zaczęliśmy szczęśliwie żyć razem. E-mail osób rzucających zaklęcie to omooguntempleofanswer@gmail.com. Możesz wysłać mu wiadomość e-mail, jeśli potrzebujesz pomocy w związku lub innej sprawie. Lub WhatApp go na +2348149416142

    1) Zaklęcia miłosne
    2) Zaklęcia utraconej miłości
    3) Czary Rozwodowe
    4) Zaklęcia małżeńskie
    5) Zaklęcie Wiążące.
    6) Czary rozpadu
    7) Wygnaj byłego kochanka
    8.) Chcesz otrzymać awans w swoim biurze / w loterii
    9) chcesz zaspokoić swojego kochanka
    Skontaktuj się z tym wspaniałym człowiekiem, jeśli masz problem z trwałym rozwiązaniem
    przez omooguntempleofanswer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywam się Lilly Norman jestem z Niemiec, nigdy nie myślałam, że znów się uśmiechnę, mój mąż zostawił mnie z 3 dziećmi na 7 lat. Cały wysiłek, aby go przywrócić, nie powiódł się, myślałem, że już go nie zobaczę. W zeszłym tygodniu mój przyjaciel powiedział mi o rzucającym zaklęcia o imieniu DR.OGUNDELE, Dała mi swoje kontakty, a ja skontaktowałem się z nim, a dr Ogundele zapewnił mnie, że w ciągu 24 godzin mój mąż wróci do mnie, po tym, jak zrobiłem wszystko, o co prosił aby to zrobić, w ciągu 24 godzin mój mąż zadzwonił do mnie i zaczął błagać o wybaczenie, a on wrócił z wielką miłością i troską, więc do tej pory jestem zaskoczony tym cudem, zgodziłem się z dr Ogundedem, aby podzielić się dobrymi wiadomościami na ten temat forum, jeśli potrzebujesz pomocy od niego, możesz skontaktować się z nim za pomocą WhatsApp lub Viber: +27638836445. Ten człowiek jest bardzo potężny, a czar jest nieszkodliwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  7. CIR: Nazywam się Joan Porras. Chcę opowiedzieć tutaj swoją historię o tym, jak dr Ogundele sprowadził dla mnie męża swoim zaklęciem w ciągu 24 godzin, a zaklęcie jest nieszkodliwe. Wszędzie szukałem pomocy, ale tylko dr Ogundele był w stanie pomóc. Skontaktowałem się z kimś, komu wcześniej pomagał w Internecie. Jeśli potrzebujesz pomocy, radzę napisać do niego, jeśli potrzebujesz pomocy za pośrednictwem WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Powiedziałem mu, że podzielę się z nim dobrymi wieściami, jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazywam się Pedro Hayes. Chcę tylko, żeby cały świat wiedział o rzucającym zaklęcia, którego poznałem w Internecie o imieniu Dr Ogundele, nie potrafię wyjaśnić, w jaki sposób mi pomógł, podzielę się tutaj kilkoma słowami. Moja żona wyjechała z dziećmi 7 lat temu. W zeszłym tygodniu przeglądałem internet i znalazłem jakieś świadectwo podzielane przez tak wielu ludzi mówiących o dr Ogundele, szybko skontaktowałem się z nim o pomoc w ciągu 24 godzin, moja żona skontaktowała się ze mną, prosząc o wybaczenie, a ona wróciła do mojego życia i jesteśmy znów szczęśliwie wyszła za mąż, co za cudowny CUD jestem tak szczęśliwa. Dr Ogundele przywiózł moją żonę w ciągu 24 godzin. Nie mogę napisać wszystkiego na piśmie, wszystko, co mogę powiedzieć, to dziękuję, bardzo się cieszę. Powiedział mi, żebym podzielił się historią, tak jak wszyscy, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy. Skontaktuj się z dr Ogundele na jego WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. Jego czary są skuteczne i nieszkodliwe, wszystko o dr Ogundele jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oto moje świadectwo:
    Nazywam się Betty Oxlade i chcę tutaj podzielić się moją prawdziwą historią życia, w jaki sposób odzyskałam męża z pomocą dr. Ogundele, wspaniałego rzucającego zaklęcia, który w ciągu 24 godzin sprowadził dla mnie mojego męża swoimi mocami. Ma rozwiązanie wszelkich problemów, jeśli potrzebujesz pomocy, możesz skontaktować się z nim za pomocą jego WhatsApp: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Jest w 100% prawdziwy i potężny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahojte, všetci, pozornosť! Ak niekoho milujete a záleží vám na tej osobe, urobíte všetko pre to, aby ste boli s tou osobou, moja bývalá priateľka ju tak veľmi milujem, keď sme ich rozišli, nikdy o nej neprestanem myslieť, musím urobiť niečo, aby som ju dostala späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako sa vrátiť späť milenec, to bolo, keď som videl doktora Lomi, koľko ľudí hovorí o tom, ako privádza späť svojho milenca, kontaktoval som doktora Lomi na WhatsApp, vysvetlil som mu všetko a obsadil kúzlo na moju bývalú priateľku, ktorá mi ten istý deň zavolala a začala mi prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichot ma viac, ako predtým, kontaktujte Dr. Lomi dnes na čísle WhatsApp +2349034287285 alebo môžete mu poslať e-mailom; lomiultimatetemple@gmail.com je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať kvôli pomoci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich bin Barrister Elisabeth Dora, ich lebe und arbeite in Dresden, nach dem Tod meines Mannes vor 13 Jahren entscheide ich mich nie wieder, in eine Beziehung zu kommen, erst vor kurzem habe ich einen Mann gefunden, der auch Arzt in Dresden ist, der auch seine Frau verloren hat, Ich treffe ihn in einer der Dating-Website namens Match, nach einigen Chats eng wir beschließen, einander zu treffen wir treffen und ich mag ihn, und er mag mich auch, bevor wir wissen, dass wir einander so sehr lieben, wir heirateten das Leben war gut und perfekt, nachdem manchmal hatten wir einige Vereinbarungen missverstehen, und er verließ, nach einigen Tagen rief ich ihn, und er nahm nicht, ging ich zu seinem Arbeitsplatz ging er nicht sprechen mich, sodass wir uns auflösten, ich liebe ihn so sehr und ich weiß, dass es meine Schuld war, die wir auflösten, einen Monat später las ich einen Artikel darüber, wie Dr. Lomi einer Frau helfen konnte, seinen Mann zurückzubekommen, Ich sammelte schnell seine Nummer und rief ihn an, nach einem Gespräch, sagte er mir, er kann mir helfen, dass mein Geliebter zu mir zurückkommen wird, also nachdem ich das materielle Bedürfnis bekommen habe, den Zauber zu werfen, hat er das Gebet getan und mein Geliebter, der mich seit etwa einem Monat nicht angerufen hat, rief mich an und an, mich anzuflehen und sagte, er wolle uns wieder zusammen, und wir sind jetzt beide wieder zusammen, alles Danke an Dr. Lomi für wunderbare Hilfe, um ihn zu kontaktieren; lomiultimatetemple@gmail.com oder über WhatsApp; +2349034287285 Nummer für Hilfe, er wird das Beste für Sie tun.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo szczęśliwy, mogąc podzielić się tym moim fantastycznym świadectwem. Moje życie całkowicie się zmieniło w ciągu 48 godzin. Widzę siebie w lustrze i uśmiecham się. Po raz pierwszy od wieków ufam sobie i swoim umiejętnościom. Mam męża z powrotem w moim życiu z pomocą dr Adeleke. Powiedział przepraszam po 24 godzinach, kiedy zaklęcie zostało stworzone. Powiedział, że zdał sobie sprawę, że tak naprawdę nigdy nie chciał się rozstać; nie mógł znieść emocjonalnego bagażu, który nosiłem cały czas. Powiedział, że myślał, że ma negatywny wpływ na moje życie i pomyślał, że najlepiej będzie odejść. Powiedział, że to trudne, że cały czas mówiłem o przeszłości. Oboje sobie wybaczyliśmy. Mam w kieszeni pieniądze, które nareszcie są moje. (Otrzymałem czek z odszkodowaniem i powiedziano mi, że minęły miesiące. Jestem żywym dowodem na to, co może zrobić dr Adeleke. Bardzo dziękuję dr Adeleke za cudowną rzecz, którą zrobiłeś w moim małżeństwie. Jestem teraz taka szczęśliwa. Z Twoja pomoc, oboje byliśmy w stanie zobaczyć i mówić prawdę do siebie nawzajem. Nigdy nie sądziłem, że zaklęcie może pomóc parze, zanim będę bardzo zadowolony, że mogę się z tobą skontaktować i zainicjować to wszystko. Każdy, kto ma problemy w związku, może skontaktować się z dr Adeleke .
    E-mail: aoba5019@gmail.com
    Zadzwoń / numer Whatsapp: +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest strona internetowa, którą przeczytałem o DR ISIKOLO i skontaktowałem się z nim, aby pomóc mi w odzyskaniu mojego byłego chłopaka za mnie w czerwcu tego roku. Wróciłem tutaj, aby pisać o nim. DR ISIKOLO pomoże Ci rozwiązać Twój problem bez względu na to, przez co przechodzisz. Nazywam się Alenka Egon. Publikowanie postów o rzucającym zaklęcia jest dla mnie bardzo dziwne, ponieważ nigdy nie wierzyłem, że będę mógł powiedzieć, że pomógł mi zaklęć w sprowadzeniu mojego byłego chłopaka z powrotem do mnie po 3 latach braku kontaktu. Czytałem o DR ISIKOLO z innych stron internetowych i skontaktowałem się z nim, aby mi pomógł, a za mniej niż 48 godzin zadzwonił do mnie mój były chłopak i byłem szczęśliwy, że chce do mnie wrócić. Spotkaliśmy się w piątek i oświadczył mi się, ... To był najpiękniejszy pierścionek. Proszę wszystkich tutaj, skontaktuj się z DR ISIKOLO, aby rozwiązać twój problem za ciebie i uszczęśliwić cię z powodu twojego raniącego związku. Miłość to najlepsze uczucie, jakiego kiedykolwiek doświadczyłeś. Przeczytaj więcej o nim na jego stronie internetowej: https://isikololovetemple.com i wyślij mu e-mail na adres isikolosolutionhome@gmail.com lub do jego WhatsApp/Viber na: +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 KRZECZAA blog I , Blogger